Svälj innan du pratar för i helvete

Nu är det kallt igen. Varför är det kallt? Det är i och för sig barmhärtigare att jobba nu än i 300 graders värme och med tanter som gnäller på alla öppna fönster eftersom det blir korsdrag. Har jobbat fem dagar nu och börjar redan störa mig på de saker jag spydde galla på när jag lämnade hemmet sist i februari. Ändå tackar jag ja till att jobba ännu fler turer i augusti. Jag är en sån pengahora. Fast hur mycket val har man egentligen?

Nu ska jag strax iväg till Köpenhamn i två dar med en styck mamma och syster vardera. Det blir kul att komma bort ett tag, men jag ser inte fram emot att gå shoppingrundor med dem. Det är svårt att hitta mer klädesgalna människor än dessa två, och med tanke på att typ bara var tionde affär innehar herrkläder, kommer det bli mycket väntande för min del.

Oj, nu måste jag gå!

Kommentarer
Postat av: Tommy

Du får helt enkelt bli crosdresser så att du kan handla både kvinnokläder och herrkläder. :)

Postat av: simon

have it fun baby!

2007-06-15 @ 16:26:46
URL: http://brokenjoysticks.atspace.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback