Freaky stuff

Jag börjar bli lite rädd nu. Idag kom jag hem efter skolan och skulle låsa upp dörren, men upptäckte till min förfasan att underlåset också var låst. Jag låser ALDRIG underlåset!! Och det värsta är att det här är andra gången det händer. Bostadsvärden har väl ingen rätt att komma in utan att meddela först, och den enda förutom jag som har nyckel är min syster och hon säger att hon aldrig varit här. Det finns inga tecken på att nån varit här inne, så det är en jävligt konstig människa som tycker det är kul att låsa extra och psyka mg.

image111

Kommentarer
Postat av: Malin

Din blogg är bra och du skriver kanon :) Kika gärna in hos mig och kommentera!

Postat av: bella

oooh spooky! Jag tror de e Homer som busar :)

2007-05-08 @ 22:19:30
URL: http://www.dmbella.com
Postat av: Nina Owens

*lol* Ensam hemma-filmerna var roliga! Michael Jackson är perfekt som spöke, han ser ju för jävlig ut så...

2007-05-10 @ 07:14:25
URL: http://ninajaneway.freehostia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback