Psychotic Lovers

Vilken lättnad det är när en tenta är över. Jag pluggade bara hela dagen igår, men det räckte kändes det eftersom detta då var en omtenta och jag hade ganska bra koll innan. Fick bara 1½ poäng ifrån förra gången. Det kändes faktiskt ganska bra idag, men det gjorde det iofs förra gången också. Våra lärare för denna kurs rättar helt stört. Det ska vara en övergripande kurs,utan detaljer, men ändå var det många som körde just p.g.a. att det kom så mycket detaljfrågor.

Nåja, efter tentan köpte jag mig själv en present som jag alltid gör för att antingen belöna min duktighet eller för att lindra min ångest. Det blev Anna Ternheims nya EP "Lovers Dream & More Music for Psychotic Lovers". Sitter och lyssnar på den nu. Fattar inte hur hon kan vara så jäääävla bra. Ska lätt se henne på konserthuset igen i sommar. Säger man förresten "i" eller "på" konserthuset?

image97
Kryptiskt omslag

Nu ska jag snart ut och promenera med Karin och senare ska jag med syrran och hennes kille och grilla nånstans och dricka öl.

Idag är jag tjock.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback