Inlägg Alpha

Jag i Dubrovnic
(Jag i Dubrovnic sommaren 2006)

Min fina kompis Bella tyckte jag skulle börja skriva blogg och rekommenderade denna sida. Har tidigare försökt mig på det här med bloggande (långt innan det slog igenom t.o.m.), men mina begränsade html-kunskaper har bara gjort det till en frustrerande aktivitet i längden.

Kanske ska börja med att skriva lite om mig själv.
Jag heter då Joacim och bor för närvarande tillsammans med min kombo Anna i en trea i Angered - Göteborg. Om ca 2 veckor dock, kommer lägenheten förvandlas till en ungkarlslya, eftersom Anna ska flytta till Kortedala. Efter ungefär lika lång tid ska jag även börja plugga på Göteborg Universitet, på ett femårigt program kallat apotekarprogrammet. Ser mycket fram emot det, eftersom jag är så fruktansvärt trött på mitt jobb som vårdbiträde på ett äldreboende. Tänk vad många ny kontakter jag kommer få, och hur personligt utvecklande det kommer bli.

Fritiden ägnar jag åt musik, data, tv-spel, film och vänner såklart (det här börjar låta som en kontaktannons). Jag älskar verkligen att resa och lära mig nya språk och upptäcka nya kulturer, men tyvärr har man oftast inte råd att resa. Får göra det när jag är klar med utbildningen och får ett välbetalt jobb istället ;)

Kommentarer
Postat av: bella

SKETASNYGGT JOCKE! När läggs nakenbilderna upp?

Postat av: Andreas

Assnygg skjorta. Köpt i gbg?
Vill ha.

2006-08-29 @ 20:08:04
Postat av: Joacim

Yes! Köpte den på Tatch på Frölunda Torg. Har en likadan blå som är minst lika snygg ;)

2006-08-29 @ 20:45:00
URL: http://fadetogether.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback