Dancing with myself

Wouv... vart tog dagen vägen? Vaknade 10 i morse, vilket var rätt så tidigt med tanke på hur sent jag la mig. Satte mig vid datorn och skulle kolla på första avsnittet av nya Top  Model... och sen skulle jag börja plugga... men bara ett avsnitt till, sen då jävlar. Solen lös in i mitt rum och jag började få lite dåligt samvete att jag kanske borde gå ut... kanske.. men då drog jag ner persiennerna så då kändes det genast mycket bättre. Jag börjar bli rätt så blödig tror jag, för det är inte en enda utröstning hittills som jag inte fällt en tår till (ursäkta dubbelnegativ). Lite gay kanske.. men ja..

Pratade precis med mamma. Hon är och hälsar på sitt sviniga ex i ett par dagar.  Varför, varför gå tillbaka till något som har orsakat så jävla mycket smärta både för henne, mig och min syster.  Är jättekort mot henne nu när vi pratar, men så får jag samtidigt dåligt samvete.. för hon är så sårbar och har dålig självkänsla. Vill ju egentligen inte att hennes son ska vara sur på henne, vill ha lyckliga familjen.. fast något sådant kanske inte finns. Vill inte vara bitter. Vill inte få dåligt samvete över allt. Jag kanske borde dra upp persiennerna nu.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag gråter också alltid till top model, det är ett teckan på att man är en känslig och god människa. Ta hand om dig! kram

Postat av: Anonym

Hej hej....
ne jag tror inte de finns några "lyckliga" familjer....vår gick precis i krach....så jag vet hur de känns.....eller kan känna igen mig i känslan.....hoppas helgen blir super.....o en sak te: sidan e superduper!!KRam/Anne

2007-04-04 @ 15:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback