Dreaming of You

Jag vaknade i morse och var så deprimerad att jag bara ville dö. Inte för att jag var trött eller bakis eller nåt liknande, utan för att jag hade en sån fantastisk dröm. När jag öppnade ögonen och insåg att den inte var sann ville jag bara grina. Vill inte skriva om den här för det är väldigt personligt, men kan säga att det knäckte mig så mycket så att jag inte kunde gå till skolan och se personen i fråga.

Har spenderat dagen med att registrera mig på fler lägenhetsbyte-sidor. Har tidigare bara varit med på
Lagenhetsbyte.se, men nu står jag även med på blocket och bjornsbytare.se (konstigt namn, men bra). Efter flera veckor utan resultat fick jag genast erbjudande (tog bara 5 min). Men inga speciellt lockande. Det var en i Kortedala som såg helt ok ut, men ska jag flytta så ska det inte bara kännas ok, utan det måste klicka. För jag gillar min lägenhet som jag bor i nu, det är bara avståndet som är jobbigt.. och hyran då förstås.

Kommentarer
Postat av: bella

Ja verkligen jobbigt me drömmar ibland.. inatt drömde jag att ja van 400.000 :P Rätt pissed när man vakna..

Har oxå anmält mig på massa lägenhetssidor nu. Fast jag flyttar väl i aug eller nåt.

Vill veta mer om din dröm sen ;) Syns sen kl 15? Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback