Mr. A to Z

Nu är jag hemkommen och välbevarad, men ack så det ömmar i kroppen. Det tär en del att stå och laga mat en hel dag, men den respons man fick var väl värd besväret. Alla tyckte det var supergott verkligen... och det var det faktiskt. För även vi i köket fick en stund över för käk. Meningen var väl att när allt var undanstädat så skulle vi ut och festa med resten av apotekar- och läkarstudenterna, men jag var helt slut. Jag och Viktoria gick därifrån en bit över tolv och sällskapade hem. Bilder och eventuella recept kommer senare.

Det var en liten lustig grej som hände när vi var och handlade maten på ICA maxi förut. I högtalarna spelades Jason Mraz.. Det är verkligen ingen i Sverige som jag träffat som vet vem det är. Var bara tvungen att messa Viktoria (inte samma Viktoria som nämndes innan) eftersom det var hon som fick mig insnöad på denna fantastiska artist. Mitt tidigare inlägg hade titeln 'Too much food on my plate', vilket också är en låt av samma artist. Innan detta hade jag inte lyssnat på honom på evigheter. Slumpen är kul ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback