Trip-hop nonstop

*ring*
- Hallå?
- Är du vaken?
- Nä, jag ligger och snoozar
- Jag med
- Ska vi skita i träningen
- Okej

Så började min dag. Vi (jag och Bella alltså) skulle på vattengympa kl. 11, men det var tydligen alldeles för tidigt för oss, haha. Vi bestämde oss att istället gå på aerobics kl. 14 istället, men höll på att försova mig till det också. Efter passet åkte vi in till stan där jag köpte en skiva med Martina Topley-Bird. Blev kär i en av hennes låtar som var med i det fantastiska spelet "Fahrenheit". Har lyssnat igenom det en gång nu och jag gillar det skarpt. Så jäkla soft och skönt. Tror hon klassas som trip-hop. En genre som jag precis upptäckt och blivit kär i. Andra bra inom samma kategori är Tricky och Sneaker Pimps. Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Jonas

6 Underground med Sneaker Pimps är en underbar låt! Ett tips är Blue Foundation om du inte känner till dem. De gör riktigt sköna låtar =)

2007-04-11 @ 19:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback