Bakterieuppföljning och annat skoj...

Okej, får först nämna lite om bakterierna vi odlade fram. Under piercingen fanns förvånadsvärt lite. Blev nästan lite besviken. Dessutom var det inga små köttätande varelser som jag tänkt mig. Bara trista mönster. Under naglarna hade det däremot vuxit till sig rejält med bakterier. Det är ju bevisat att man överför mindre bakterier när man hånglar än när man skakar hand... nu kulturtrend kanske? Fast då får vi nog räkna bort gamla människor och släktingar... det hade ju inte varit så trevligt att grovhångla upp sin morfar varje släktträff kanske.

Jag fattar inte varför jag jämt ska bänka mig framför melodifestivalen när jag bara blir helt upprörd över hur hemsk musik som produceras. Förmodligen är det väl min bög-gen som undermedvetet skickar signaler till hjärnan som sedan signalerar till handen att lyfta upp fjärrkontrollsfan och bänka mig framför två till tre timmars tortyr.

Den låt jag tyckte var självklar finalist.. med Andreas... kom typ sist....
Den låt min kräkreflex reagerade på mest... Tommy Nilsson... gick vidare till final...

BESVIKEN!

Igår var jag ute och partajade med jobbargänget. Blev full som ett ägg, men nånstans i dimfasaden hade jag nog himla trevligt. Var först på Stars and Bars och käkade tveksam gratisbuffé. Efter X antal öl och GT och ca 100 kr i tior bortspelade på trivial pursuit var det bara jag och tappra Karin kvar. Vi hamnade i bråk med en alkis som tyckte jag kastade bort mitt liv om jag inte tog körkort för alla typer av fordon. Sen tyckte han att jag var alldeles för ung.. men.. sorry liksom.. jag ska verkligen försöka bättre nästa gång. Efter vakten slängt ut honom, gick jag och Karin vidare till mysiga Gossip. Här blir det hemskt dimmigt.. men jag har visst ett nytt telefonnummer i mobilen, så alltför tråkigt kan jag inte haft. (Okej, jag kom faktiskt ihåg när jag fick det, men jag försöker skriva med lite drama här). Efter för många shots gick vi vidare (tror det stängde) till Dubliners. Men jag stannade bara några minuter för jag blev så trött och åkte taxi hem...

...................................... tänkt vad lätt allt varit om man var en ko istället (seriöst)

Kooo

Kommentarer
Postat av: bella

Hihi du e knäpp.. att du sen kolla på reprisen av Melodifestivalen dessutom haha :P Jag har själv suttit o kollat o på top model alla avsnitt såklart.. Dags att försöka göra nån nytta av den här dagen men tvivlar på att de kommer bli lyckat..

MOOOOOO

Postat av: bella

Har nyss börjat på Fable men de verkar skoj! Man får välja olika uppdrag o bestämma mer om man ska va en snäll eller dum hjälte typ hehe.. Coolt iaf :)

Jag visste redan att sverige skulle vinna hehe, hade spanat in hemsidan för ett tag sen. Tror de är repris väl?

Nu ska ja spana in Peek hole eller va den hette, i väntan på Heroes.. :) Puss!

2007-02-04 @ 18:55:03
URL: http://www.dmbella.com
Postat av: bella

Har nyss börjat på Fable men de verkar skoj! Man får välja olika uppdrag o bestämma mer om man ska va en snäll eller dum hjälte typ hehe.. Coolt iaf :)

Jag visste redan att sverige skulle vinna hehe, hade spanat in hemsidan för ett tag sen. Tror de är repris väl?

Nu ska ja spana in Peek hole eller va den hette, i väntan på Heroes.. :) Puss!

2007-02-04 @ 19:00:10
URL: http://www.dmbella.com
Postat av: bella

din hemsida e cppppp :P

2007-02-04 @ 19:01:13
URL: http://www.dmbella.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback