En vision om framtids-Jocke

Tankspridd, förvirrad, ambivalent, glömsk.. helt hopplös. Kommer det nånsin att gå över? Jag glömde gå på min första franskalektion igår! Vem glömmer nåt sånt? Jag är hopplös. Kommer aldrig ihåg viktiga saker som födelsedagar, prov, släktkalas. Har alltid en känsla av att glömt ta på mina byxor när jag går ut. Jag lever bara i min egna lilla drömvärld hela tiden. Tror det är dags att vakna nu....

Tänkte att jag skulle prova sova utan sömntablett i natt eftersom den förmodligen har en del att göra med min konstanta trötthet... jag somnade kl 6 på morgonen. Å andra sidan känner jag mig inte så tung i huvudet idag. Sista pluggdan innan tentan. Jag hoppas jag klarar det.. gick inte så bra på förra nämligen.

Såg på två filmer i natt. Första var Donnie Dark. En av mina absoluta favoritfilmer.  Gillar filmer som är kryptiska med öppna slut. Man får lägga ihop dom sista pusselbitarna själv. Den andra filmen jag såg heter 'Everything is Illuminated' och handlar om en manisk judisk samlare (Elijah Wood). Den var jäkligt snyggt filmad och hade sina stunder, men i längden var den bara seg och ganska poänglös.. och det var det mest irriterande soundtracket jag hört!

donnie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback