Jag ska nog ta nåt och käka nu...



Dagens dag har varit en dag som en dag brukar vara. Försov mig trots att jag sovit 16,5 timmar. Hade lab som var klar på 5 minuter. Hälsade på Anna i caféet och åt muffins och drack kaffe. Satt och pluggade till klockan 18.30. Försökte ta kort på den övergivna skolkorridoren men min mobilkamera är usel i mörker. Sket fullständigt i min franskalektion eftersom jag fick en ett så bra flow i mitt pluggande. Läste om celldelning.. hemskt intressant. Funderar på att renskriva mina anteckningar här i bloggen. Det är bra för min del att repetera och kanske nån annan liten nörd där bakom skärmen tycker det är intressant att läsa.

korridor



Lagade min första omelett häromdan. Den blev fantastiskt medioker. Här har du receptet om du känner att du är sugen på nåt halvdant:
3 ägg, lite vatten, pulvermos, corned beef och lök.

omelett2

Det skvätter lite här och var när jag lagar mat



Lagade en betydligt godare kebabtallrik som är 7,5 gånger godare än köpt sådan

omelett

Kycklingkebab! DET SKA VARA KYCKLINGKEBAB!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback