Je suis hormonellt labil

Dags att öppna slussarna.

Jag känner mig verkligen som en tickande bomb. Förra veckan insåg jag hur mycket jag hatade mina antidepp mediciner. De tar bort ångest, men på köpet försvinner typ hela min personlighet och alla mina känslor. Jag blir likgiltig till allt och kan inte känna starka känslor eller brinna för nånting. Därför valde jag att helt enkelt sluta ta dom för ett par dagar sedan. Det är egentligen inte alls bra att sluta tvärt, särskilt inte när man tagit dom så många år, utan man bör egentligen trappa ner.. och jag börjar känna av bieffekterna nu. Dels har jag världens yrsel. Känns som att jag ska trilla på golvet när som helst.. dels har jag fått tillbaka en del ångest.... MEN.. jag känner mig livsmotiverad igen. Det är en konstig känsla, vet inte riktigt hur jag ska beskriva den... huvudsaken är att jag känner nånting och att det känns underbart. Vet inte om det bara känns så nu.. kanske vaknar upp imorgon och tycker livet är meningslöst .. men jag hoppas det håller i sig.

Fördelar med antidepp:
- Ej ångest och depression
- Stabil

Fördelar utan antidepp:
- Ingen likgiltighet
- Starkare känslor
- Ökad sexualdrift ;)


tuff
Idag är jag bra!

Övriga bra händelser idag:

Hälsade på Anna på caféet idag och vi satt och tjöta till hon stängde. Det var väldigt trevligt. Så snackade vi aldrig när vi bodde ihop. Innan hon stängde packade hon ner massa kanelbullar och muffins i en påse till mig så att jag kunde bli lite tjockare.. eller a.. så menade hon väl inte.. men nu har jag ätit upp mer än hälften och jag känner mig inte direkt som nån H & M - modell.

mums
mmmmmmmmmmmm....

Och så var jag iväg på min allra första franska-lektion. Den första glömde jag ju av och den andra somnade jag ifrån så jag var skitnervös när jag kom dit idag. Trodde alla skulle ligga jättelångt före mig, men jag hade faktiskt pluggat på läxor som jag fått via e-mail och jag var faktiskt mycket duktigare än många andra där. Sen hade vi ett skriftligt förhör på alla siffror från noll till fyrtio som jag helt måste missat, men fick ändå alla rätt.. tur att jag lyssnat på ljudspår med franskalektioner innan :D

Kommentarer
Postat av: bella

Mmmmm forbidden muffin.. aaarghhllrrgh

Men du får inte vakna upp nu skitdeppig o ta livet av dej eller nåt hehe... Känner du dej bajs så e de bara o ringa BellaJouren :) 031-JAGMÅRBAJS öppettider dygnet runt.

nu ska vi se va bella kommer ihåg. stavningen e nog svårast.. une, deux, trois, quatre, cinq, six, sept, huit, neuf, dix, onze, douze, treiz, quatorce, cannez eller hur fan man stavar de, seize eller nåt, dix-sept, dix-huit, dix-neuf, vangte eller nåt, vangte-une osv sen trente o sen quarrant. hur många fel har ja?:P

Obs! Romo Night A DEMAIN!! (imorgon på franska??)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback