Sunday Bloody Sunday

Idag har hittills inget produktivt skett. Vaknade vid ett av att mamma ringde och sa att hon var på väg med kycklingtacos. Det var gott. Kollade på Top Model maratonet från senaste skandinaviska säsongen. Kul att Sverige vann :)

Nu hade ju det bästa varit om jag började plugga lite..  får väl se om jag kan lyfta mitt lata söndagsarsle från skrivbordstolen.

Ska börja läsa franska på folkuniversitetet på onsdag. Det är en kväll i veckan, så jag hoppas jag hinner med det parallellt med skolan. Har betalat in terminsavgiften på 1350 spänn... nu sådär i efterhand fattar jag inte varför jag inte läser på komvux eller nåt annat gratisställe.. tror dock det blir lite mer kvalitet på folkan. Sen brukar det väl mest vara pensionärer som läser språkkurser där har jag fått för mig.. får se om det är så.

Såg på en film igår som heter Taxidermia som har visats nu under filmfestivalen. Den är från Ungern och det fanns inga engelska undertexter att få tag på, så jag fattade verkligen ingenting. Haha, men den var så sjukt vidrig så jag kunde inte sluta kolla. Den handla om tre mäns öden, där t.ex. en man var helt besatt av att runka och försökte i sin ensamhet hela tiden komma på nya sätt att onanera... ja, det är inte så sexigt som det låter... exempelvis blev han påkommen av att sätta på en slaktad gris.. en annan man var typ nån mästare på att äta fort. Om man ska sammanfatta filmen i nyckelord skulle det vara:
Blod, spyor, sperma, inälvor och bisarr bisarrhet... me like :)

taxidermia

Kommentarer
Postat av: bella

Haha den vill ja oxå se! Vart såg du den?

Postat av: bella

Peep show (hette den ju!) var rätt skoj hehe :D

2007-02-05 @ 17:46:46
URL: http://www.dmbella.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback