Sådåså....

Hemskt mycket hej! Idag är humöret på topp av nån anledning. Sitter hemma hos mamma nu efter att ha jobbat  hela dan. Lyssnar på Ed Harcourt's "The Storm is coming". Tyckte det var väldigt passande nu när dödsstormen är på väg att dra in över västkusten. Undrar vad dom ska döpa den till denna gång. Jag skulle föreslå Paris, för hon är så jävla blåst..  haha... fyfan vad rolig jag är. Snälla slå mig.

Hade en mysig familjekväll igår med Let's Dance och lite rödvin. Efter ett par glas urartade sig den här konversationen:
Mamma: (tar en chokladbit) Åh fy fan. Det var mocka i den här
Syster: På dagis idag (hon jobbar alltså där) var vi på en bondgård och man fick hämta hem hur mycket koskit man ville (på tal om mocka).
Jag:  Vi kanske ska hälla lite gödsel på mamma så hon växer till sig.
Mamma: Du är så full av skit
Jag: Ja, och sen är jag 25 cm längre än dig också..

dagen innan hade jag och syrran ännu en flumkonversation:

Josse hade somnat i soffan som jag skulle sova på och efter många om och men fick jag äntligen väckt henne;
Jag: Det var jäkligt svårt att väcka dig ska du veta
Syster: Ja, det är väl klart!
Jag: Varför är det så klart?
Syster: Jag sov ju!


fan... nu kom alla hem.. blev på dåligt humör helt plötsligt.. gap och skrik... ikväll ska jag ut... hellre yrvädret där ut än här inne..

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahaha, vilken rolig familj du har! =D "Jag sov ju!" Bäst idag. =)

Postat av: bella

hihi knäppfamilj. Vart ska du ut nånstans? Gretaaas?:P Jag ska på bio me Davve (ja han jag dejtar). Puss!!

2007-01-20 @ 18:05:37
URL: http://www.dmbella.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback