Vem stirrar du på tjockis? Jag stirrar på dig...

Höfterna för stora, byxorna för små.. det är inte lätt att ha garderober som krymper alla ens kläder..

när jag slutade intala mig detta gick jag med i www.giviktkoll.se för  att försöka gå ner  dom där sista supersvåra kilona som skall göra mig till en lycklig människa. Valde det tuffaste programmet där man ska undvika kolhydrater så mycket som möjligt, käka massa ägg och bacon och annat gott till frukost. Men efter ett par dagar märkte kroppen att något fattades. Jag blev trött och orkade inte gå till skolan. Dessutom har jag börjat träna och utan min vetskap gick visst musklerna i back utan tillgång till kolhydrater, vilket min kära kompis Viktoria berättade för mig... vågen visar inte lika mycket som förut faktiskt.. men om det är i fett eller muskler jag gått ner kan jag inte svara på. Idag åt jag pasta.. varenda cell i min kropp tyckte det var gott.

Hade en väldigt rolig labb idag också. Vi skulle odla fram olika bakterier och ta prover på var någonstans i vår omgivning och på våra kroppar det förekommer mycket bakterier. Vi tog prov på min penna, handtaget till en snurrdörr och insidan av en microugn som kan användas av alla studenter. På kroppen tog vi prov på min labbkompis bakerieflora under hans naglar och på mig tog vi prov på området där min piercing sitter. Proven ska stå i ett skåp över natten så först imorgon får vi reda på resultaten. Ska bli hemskt intressant att se..

kvalster1

Jag vill bara påminna dig om hur allt kvalster i din säng ser ut ;-)

Kommentarer
Postat av: bella

Hihi spännande :D Testa i kallingarna nästa gång! hehe

Postat av: Nina Owens

Vad roligt att du uppdaterar igen efter ett uppehåll! Låter indeed mycket intressant, det där med bakteriemätningen :) Du måste ju tala om för oss vilka chockerande fynd ni gjorde.

2007-01-30 @ 21:52:56
URL: http://nina-janeway.livejournal.com
Postat av: Marie

usch, skulle aldrig orka med ett sånt program. I like my carbs :P
o bacon e så väldigt vidrigt dessutom...

2007-02-03 @ 21:11:43
URL: http://dancetilyoudrop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback