En dag av flykt

Idag har jag:

1. Druckit cola och ätit choklad
2. Druckit choklad och ätit kola

Jag har även bakat jättemumsig mozarella/tomatpizza. Skåda denna delikata kaloribomb

image129

Sen har jag varit ute och sprungit bort ca en tiondel av allt onyttigt. Klarade mig idag från att skrapa upp nånting. *high five*

Har fått reda på att jag inte ska få innebonde. Väldigt synd, men denna lägenhet har en otursförbannelse över sig så jag är inte förvånad.

Jag har lekt framför kameran och sedan pillat i photoshop. Tänkte visa före- och efter-bilder, men då skulle folk veta hur jag ser ut oredigerad och det vill vi inte veta av (nä, jag har faktiskt bara croppat och ändrat färger, inget annat)

image130     image131

Vad jag INTE har gjort är att plugga. Och tentan är imorgon. Man börjar ifrågasätta om man gjort rätt val i livet, men för stunden skyller jag på brist i motivation p.g.a. bortkastat sommarlov.

Kommentarer
Postat av: bella

Hihi va söt du e :)
Synd att inte inneboendesnubben blev av. Men de e bra. Då kan ja fortsätta springa runt naken där hur mycke ja vill.. :)

Postat av: bella

Hej gos! Erasure konserten e den 29e sept :) Puss!!

2007-08-06 @ 22:23:40
URL: http://www.dmbella.com
Postat av: Adja

Jag är lite nyfiken på hur du menar med "för och efter"

2007-08-15 @ 11:54:10
URL: http://adjasrepublik.blogspot.com/
Postat av: Adja

men vadå jag vill inte låta dryg el efterbliven, men vadå den ena bilden är i färg och du ler inte, den andra är i svartvitt och du ler?

2007-08-15 @ 23:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback