I'm not bitter, I just like to complain

hmm.. så jag är 22. Jag borde vara ute fyra dagar i veckan, dansa på borden, leva mitt liv. Börja jobba tidigt, men inte sova innan utan komma direkt från något uteställe. Det är väl det som anses normalt. Är jag för tidigt mogen när jag inte tycker det är kul att jobba med röda ögon och minutfrekvent gäspa mig genom dagen? Är jag tråkig för att jag inte gör sådant? Kommer jag att ångra mig när jag blir äldre när det är fysiskt omöjligt att festa och sedan följa detta med heldagspass?

Jag tycker faktiskt inte det är särskilt kul att vara ute. Det är samma folk. Det är samma inställning bland folket, och det blir bara tjatigt i längden. Det var kul i början när det var nytt och spännande, så betyder det att jag är brådmogen och tråkig för att jag redan insett det ytliga med att vara ute. Borde jag använda en av mina anti-bitter sprutor nu?

Kommentarer
Postat av: Cattis

Nej, det tycker jag inte. Jag tror bara att du mognat lite fortare än många andra. Nu för tiden mognar folk... ehm.. aldrig(?). Men jag kan verkligen tipsa om att festa innan du blir äldre. Det händer liksom något kemiskt med kroppen efter 30. Det är hemskt!
För övrigt går det finemang att sno testet. Och håll utkik, det kommer ett annat test också. :)
/Cattis

Postat av: bella

Ne jag håller med dig. Och jag är fan en månad yngre än dig. Jag är nu a full-time-stay-at-home-chick, och det är hårt arbete ska jag säga dig! Inte orkar man festa. Vill inte heller. Bättre med mysiga hemmakvällar framför TVn...
Usch. Är jag också tråkig nu?

2007-07-02 @ 09:32:37
URL: http://www.dmbella.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback