Inte ett enzym till får plats

Varför är vissa perioder här i livet så händelserika att man knappt hinner ta hand om sig själv, medan andra är så lugna att man får liggsår. Den senaste perioden har varit grymt hektisk för mig. Därav det klena uppdaterandet i bloggen. Ordet hektiskt i min ordlista har med fet stil och understruken text till största del översatts till skola och tillhörande tentaångest. Jag har praktiskt taget bott på skolan från tidig morgon till sen kväll under en längre tid. Men nu är sista tentan i torsdags avklarad och år 1 som apotekarstuderande är avklarad. 4 to go.

Vår avslutning firades med en gemytlig slottskogsgrillning. Det bästa med kvällen var att jag fick ett samtal mitt upp i allt från en kille som ville byta lägenhet med mig. I Sandarna! Han har precis varit här (efter en snabb panikstädning) och kollat på min lägenhet och uppgivit sig vara klart intresserad. Imorgon ska jag hälsa på honom och betrakta min möjligt  framtida bostadsplats. Livet är bra!

Lite mingelbilder från slottskogen:

image115
Martini i dubbel bemärkelse?

image116
Den obligatoriska syntesbilden!

image117
5 min senare fanns bara halva Daniel kvar

image118
Jag vet inte.. jag vet helt enkelt inte

Kommentarer
Postat av: bella

Va skoj om du får lägenhet i sandarna! Skönt att skolan e slut nu. Jag hoppas vi kan leka snart! Saknar ju dig. Jag ligger nu i mitt o Hedvigs tält o tittar ut över sjön. Jag glömde pinnarna till tältet så vi fick snöra fast taket vid ett staket o sätta stolar inne i tältet så vi kan andas här inne:-P Men vi ska sno nya pinnar på ÖoB sen idag. Puss puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback