Children - Love to hate them, or hate to love them

1
image85

2
image86

3

linbanalandet

4
kajsaimage84

5
mormor mormor2

Såhär har min helg sett ut i bilder. Den har varit spännande och många uttryck hos mig har kommit fram, en del som jag inte visste fanns där.

Från början:

1. Jag har varit fjollig (med Bella). I fredags, efter några öl, tyckte vi det var en hemskt bra idé att sminka oss och göra egna musikvideos till olika låtar. Filmen finns på youtube att beskåda till allas förfäran.

2. Jag har varit gothare (också med Bella). Samma anledning som punkt ovan.

3. Jag har varit broderlig och barnslig. Var på 60-årskalas, respektive 4-årskalas i axvall hos släktingar. Åkte dit med syrran. Försökte konvertera henne i bilen att börja lyssna på Muse, men vet inte hur pass väl jag lyckades. Vi lekte mer än ungarna på lekplatsen.

4. Jag har varit vuxen. Ungarna i punkt ovan är världens goaste kusinbarn. När Kajsa (t.v.) kollar på en med sina rådjursögon och bubblar fram 'pappa', kan man inte annat än att smälta. Det kändes konstigt att bli kallad pappa. Man började tänka efter och fantisera hur det skulle vara om det faktiskt var ens egen unge. Har alltid utgått från att aldrig skaffa barn. Som homosexuell måste man ju verkligen verkligen vilja det för att få det igenom. Nu blev det helt plötsligt mycket jobbigare.

5. Jag har varit hjälpsam. Innan kalaset i lördags, svängde vi förbi hos mormor på hemmet (hon är världens sötaste). Vi skulle egentligen bara säga hej och sen åka vidare, men helt spontant lyckades vi få med henne till kalaset. Hon har inte varit ute på månader eller år t.o.m. eftersom hon varit så dålig. Men som min syster vårdsamt uttryckte det  "Hellre att du dör på kalas och åtminstone har kul än att du sitter här och ruttnar bort"

6. Jag har varit fysiskt aktiv. Har börjat träna på fysiken nu med Bella. I söndags körde vi spinning (kul, men rövont) och idag körde vi ett aerobicspass. Det märktes att könsindelningen där var något av det kvinnliga hållet. Dels var jag den enda killen där (måste ju vara heteros paradis), och sen fick jag värsta elogen av ledaren för att jag var en bra förebild för andra killar och tyckte att jag skulle släpa med några andra killkompisar nästa gång. Ska bara skaffa några först.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Sminkar du dig? :O

Postat av: Anonym

Haha då jag är rejält sjuk orkar jag inte läsa 100 rader text. Och bara för att jag skriver en fråga behöver du inte komma med ett otrevligt svar tillbaka. Ellerhur? tänk på den..

2007-03-19 @ 21:18:30
URL: http://danajs.blogg.se
Postat av: Anonym

lät lite otrevligt men de är lugnt =) hehe..
tack!

2007-03-19 @ 21:45:55
URL: http://danajs.blogg.se
Postat av: Anonym

"I try to discover
A little something to make me sweeter"
HET video! :)

2007-03-19 @ 23:13:27
Postat av: Martina

Oj! Senaste alltså från mig (Erasure, vad annars liksom)

2007-03-19 @ 23:14:09
Postat av: Hannah

Oh how I wish att jag någonsin kom ihåg att ta med min kamera när jag gör något - vill också ha bilder i min blogg och dina var väldans fina! Kram

2007-03-19 @ 23:21:58
URL: http://nitalarbralatin.wordpress.com
Postat av: bella

Hihi söta bilder :)

Har du också träningsverk idag? Mina vader gör ont o likaså vid ryggen o armarna.. wäää

2007-03-20 @ 10:53:02
URL: http://www.dmbella.com
Postat av: bella

Hahaha ja hitta bilreklamen du snacka om.. fyfan va snygg hahahaha
http://i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=21850

2007-03-22 @ 13:01:32
URL: http://www.dmbella.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback