Hej som i hejda dig tokfan!

Sov över hemma hos mamma idag eftersom jag skulle upp så tidigt till skolan. Fattar inte hur hon står ut att bo som hon gör nu när dom håller på att lägga nytt badrum. Liksom vakna och vara askissenödig och så måste man ta på sig full mundering för att kissa i en barack en bit från lägenheten. Vaknade iallafall av att jag asgarvade åt ett dåligt skämt mamma sa till min syster.

Josse: (skitstressad) Fan, vad mycket påsar jag har!
Mamma: Menar du på golvet eller under ögonen?

haha..
image63
~---------------------------------------------------------~
Syrrans stressframkallande påsar!



Ska tydligen hjälpa till att laga mat på en kommande sittning. Tror vi skulle laga nån kycklinggryta till huvudrätt. Om nån har bra lätta tips på förrätter och efterrätter får ni gärna höra av er ;)

Hade en trevlig dag i skolan med kul laboration. Tog lite kort för en gångs skull.

Lablove
~-----------------------------------------~
Hannah och Daniel har syntetiserats

Labning
~------------------------------------------------------------------------~
Glada labkamrater


Har kommit på mig själv på senaste att jag väldigt ofta brister ut i skratt bland människor när jag är själv. Det är hemskt pinsamt, men så länge det håller sig till skratt och inte gråt eller svordomar.. eller riverdance så kan jag skatta mig lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback