Nära-naturen-upplevelse

Idag bestämde jag mig för att gå ut och promenera i det fina vädret. Brukade alltid gå förut, långt och länge, men har inte blivit av på senaste (tror det kallas vinter). Hursomhelst, nu sitter jag här tre timmar senare och är helt slut, men jävligt nöjd. Första gången på länge jag kunde ta hissen upp utan dålig samvete. Promenerade i det fina naturområdet som finns här vid Rannebergen. Det var ganska jobbigt att det var så lerigt bara... och ett par plankbroar har gått sönder sen jag gick sist så jag blev väldigt kladdig om fötterna... och så fick jag två stora blåsor på ena foten. Men det känns bra ändå :D

Här är lite bilder från mitt äventyr:
 
image70image71

image72
image73

Kommentarer
Postat av: bella

Ååh va mysigt.. jag vill oxå gå på promenad.. blev dataspel för mej idag iställe hehe..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback