Plågsam produktivitet

För att försöka kompensera min apati de senaste dagarna, har jag haft en ovanligtvis händelserik dag. Inga supehändelser som att jag fött ekorretvillingar eller spontanhoppat bungy jump från gothia towers... nä, bara en bra och allmänt mysig dag med skola, nära vänner (träff och telefon) och bio. Imorgon ska också bli mysig. Då ska jag dricka öl med Bella och kanske spela Simpson-monopol. Horray! Vi ska försöka få slut på hennes öl eftersom vi ju ska börja träna nu. Och då får man ju absoluuut inte öla. Då kan man ju lika gärna go America:

image74

Kommentarer
Postat av: bella

Hihi :) Iofs vet ja inte om ja kommer hinna dra till stan imorn o leta upp spelet.. Får kanske bli en annan dag :) Men öl blir de minsann! Jag har druckit 5 öl ikväll (tillräckligt för mej) o ska ta o däcka nu :) Puss!

Postat av: Zandra

HAHA :)

2007-03-18 @ 21:11:51
URL: http://zandrahp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback