Att gjuta en giltig gel

Idag är jag trött. Trött trött, men också glad. Fick tillbaka resultatet från omtentan och det gick asbra. Skrytdags: Jag och en annan person fick högst poäng. Det kändes som att det behövdes för självförtroendet. Jag vet iofs varför de senaste tentorna dalat likt en tegelsten som försökt flyga, så jag bör inte betvivla min kapacitet att klara av det. Men det är ändå betungande att ha tentor släpandes efter sig och till slut intalar man sig själv att man nog är rätt korkad ändå. Nu har jag fått en nykick och kommande tentor känns inte alls lika skrämmande längre.

Ett toppenprogram som jag måste rekommendera om du inte redan sett det är Wonder Showzen. Den driver med USA, politik, krig, religion och lite allt möjligt. Allt med hjälp av ungar och tecknade små klipp. Hatar egentligen politik, men det här är riktigt kul!

"You're never to young to have a Vietnam-flashback"

image107

Kommentarer
Postat av: bella

Yayy grattis !!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback