Han kom, han såg, han hade picknick

Jag har inte firat valborg på flera år, så för att ta igen det firade vi med råge igår. Och det var sådär lagom. Inte fullt ös medvetslös, utan mer utsträckt och jämnt fördelat.

Jag kom till slottskogen vid 12-tiden och inväntade mitt champagnefrukostsällskap för dagen. Vi bestod av en kvartett innehållandes mig, Bella, Daniel och Hannah. Det var en perfekt dag för picknick. Solen var aningen stark så jag brände mig rätt rejält i ansiktet, men om ett par dagar kommer det lägga sig som ett vackert lager av.. vackerhet.

image105 image106

Vi körde en asrolig lek som slutade med att vi dansade med varandra, skrek att vi var kåta, hjulade och höll varandra i hand och sjöng Cumba Ya i symbios. Vad våra picknickgrannar tänkte vill jag inte veta.

Hannah och Daniel gick sedan vidare för att se Cortegen, men jag brukar mest bara bli uttråkad av den så jag stannade kvar i slottskogen med Bella och inväntade en styck syster med tillhörande fästman. Efteråt åkte vi till Chalmers på förfest där jag fick svalka mitt ömmande ansikte med lotion.

Kvällens slutstation blev Gossip där vi även träffade Bellas buskompis Nikola. Tyckte det var astrevligt. Hela dan var det, och man kände att man kunde koppla bort skolan lite. Idag är det nya krafttag som gäller.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hur har du gjort för att få fram den där almenackan? Jag hittar inte det, måste man vara nån slags supermedlem eller? =P TV-spel är fett! Megamanserien är KÖÖÖNG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback