Hoppas på tredje gången gillt

You don't mind if I go a little mad do you *rycker med ena ögat*.

image114


Fick precis ett samtal från killen som skulle kolla på min lägenhet idag. Tydligen hade han fått ett annat napp på en lägenhet i Frölunda den jäveln. Det var visserligen inte klart, så om det inte gick igenom skulle han komma och kolla på min lägenhet, men den chansen känns rätt minimal.

Från och med nu ska jag ha noll förhoppningar när jag får lägenhetsnapp.. hur nära bytet jag än kommit.

Med risk för att låta religiös, så tror jag att det är menat att bli så här. Är faktiskt inte särskilt bitter. Dessutom fick jag nu väldigt rent hemma!

(upptäckte att jag nog lät lite bitter i början, men det avtog under skrivandets gång. Där ser man vilken terapeutisk effekt bloggande har.)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej. Av allt att döma borde jag ha kommit till dig och druckit vin med er igårkväll, istället för att kränga öl bakom baren på villan i fyllan...och villan... hehe. nu har jag bakfylleångest som sig bör och ska gå till berget innan bakfyllan slår till på riktigt, då finns det risk att jag fastnar hemma i soffan i en ångestspiral och så kan vi ju inte ha det. Före tio ska jag vara där, rekord på en lördag för mig! Vi höres/ses i paradiset. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback