Vardagslyx

Today was such a good day. Träffade Viktoria i stan på eftermiddagen och gick runt och fönstershoppade lite. Sen bar det av mot Bergakungen där jag skulle möta Karin, Gawin, Suzanne och Per då vi skulle se Spider Man 3. Men det var inget vanligt biobesök. Nej, det var av sorten onödig lyx, men hemskt trevlig sådan. Vi hade nämligen bokat VIP-biljetter som kostade mer än dubbelt som en vanlig. Vi fick först "mingla" i loungen där de bjöd på godis och dricka. Själva biosalongen var astuff med superhärliga svarta skinnfotöljer som kunde lutas bakåt, och hade benutrymme för en basketspelare. Totalt drack jag två liter cola, käkade två popcorn och otaligt med choklad. Jag och Karin fick gå ett par varv runt sjön när vi kom hem för att försöka bli av med sugarrushen. Oh, och filmen. Jo, den var bra.

Idag är min självkänsla på topp. Inte mindre än fem personer har sagt hur snygg jag är idag. Det tackar man för ;)

gayspider

Spiderman is sooo gay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback