Helig helg

Igår var jag på blöt inflyttningsfest hos min kära vän Leila.. det var med den vanliga alkoholistligan + några nya ansikten, så vi hade skitkul. Leila blev piercad i tutten inne på toan av en sjuksköterska som heter Björn. Suzanne var och köpte pizza, men gick inte tillbaka till festen efteråt, utan stannade kvar i trappuppgången för att kolla vem som snabbast upptäckte att hon var borta.. jag vann efter typ 1½ timmas frånvaro. Min syrra var så jäkla schysst och hämtade mig och två andra kl 3 på natten och körde oss hem. Ikväll ska jag hem till henne, realkoholisera mig och se på melodifestivalen. Man får verkligen ta vara på sådan här helger när man varken jobbar, precis avsutat en kurs och ännu inte påbörjat nästa. Imorgon blir det fortsatt renovering i hemmet.. för- och efterbilder ska självklart upp här, men det dröjer nog ett tag till.

Kommentarer
Postat av: ina

Hej! Tassar in och säga HEJ! Gillar din sida :o) Röstade dig ju via bloggtoppen
:-)

Postat av: bella

Renovering? De har du inte berättat om. :)

Låter som en härlig helg iaf :) Kollade också på melodifestivalen. bwo var bra :) de där 3 fjortismodetjejerna kan ju dock slänga sig i väggen. vadå ooba ooba badooba. jävla apor :P

När ska du komma o gosa me mina råttisar? Och när ska vi ta o plugga ihop? :) Puss!!

2008-02-25 @ 08:59:55
URL: http://www.dmbella.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback