Från flytt till kärlek

Okej, nu har jag hjälpt syrran att flytta alla grejer. Det visade sig att det mesta var ett missförstånd. Hon har trott hela tiden att jag gått med på att flytta alla hennes saker, medan jag trott att hon skulle bära alla grejer till hennes kille först, möblera där, och det som inte fick plats skulle vara hos mig. Och sen trodde jag att hon förstod att hon inte kunde flytta in sakerna förrän min kombo hade flyttat ut, men så hade inte hon uppfattat det.

Som tur var fick alla hennes grejer plats i förrådet (större än man tror) och hon kommer att ge mig en vissa summa pengar för varje månad hon har grejerna där. .. och det tackar jag ju inte nej till :-)
Så nu är vi vänner igen...

Jag "råkade" dessutom komma försent till min syrra, så när jag kom dit hade dom precis blivit klara med att lasta alla grejer i släpkärran. Å nej, vilken otur.. men jag fick öppna grinden för bilen.. det var ganska ansträngande.



Från det ena till det andra. Träffade på en snygg hunk när jag var i Kroatien för 1½ månad sen. Vi har hållit sms-kontakt ända sen dess, och jag tycker det är skitspännande. Det är frustrerande att inte kunna ses, eftersom han bor i superhomofoba Bosnien/Herzegovina. Man säger att kärleken inte har några gränser, men jag kan räkna upp kroatiens, sloveniens, österrikes, tjeckiens, tysklands och danmarks mellan oss. Inte för att jag har hunnit bli jättekär än, jag menar; vi sågs i kanske 10 min, men med vissa människor känner man bara sån kemi att omedelbara känslor är oundvikliga. Han lovade att skicka en bild på sig själv via mail idag, men den har fortfarande inte kommit. Har bara kvar en vag bild framför mig hur han såg ut. Den börjar sakta men säkert att tyna bort, så det skulle vara askul att få förnya den. Få se hur mycket man förskönat eller misstolkat bilden av honom, eller om han ser ut exakt så man minns honom.




Sköna Kroatien

Kroatien, Kroatien, så skön du är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback