Muse!

Muse!

Shit vad jag har blivit kär i Muse! Har lyssnat på dem varenda dag i flera veckors tid och jag kan fortfarande inte få nog. Mina topp favoritlåtar (utan någon speciell ordning) är:

•Time is running out•Stockholm Syndrome•Blackout•Butterflies and Hurricanes•Exo-Politics•Micro-Cuts•Space Dementia•Muscle Museum•New Born•Bliss•Plug in baby•Feeling Good•Unintended•Uno•

Jag har aldrig stött på ett band som gjort så många mästerverk för att vara så relativt unga. De har tagit sig in på min topplista över favoritartister ever. För övrigt är följande band/artister också helt underbart grymma:

~ Antony and the Johnsons ~
~ Franz Ferdinand ~
~ Nobuo Uematsu ~
~ Evanescence ~
~ Jack Johnson ~
~ Jenny Wilson ~
~ The Strokes ~
~ Jason Mraz ~
~ The Knife ~
~ Tiger Lou ~
~ Coldplay ~
~ Laleh ~

och Depeche Mode såklart (efter en rejäl utskällning)

Kommentarer
Postat av: bella

umm hallå hallå stopp ett tag här nu va... vart fan står de depeche mode då? ja ser då inge! måste fan bättre mej med o hjärntvätta dej asså... för de här e ju FÖR FAN KATASTROFALT TA MEJ FAN!

FAAAAN SÄGER JA!

Postat av: Catti

Sitter och lyssnar på Starlight precis nu :)

2006-09-27 @ 12:33:06
URL: http://www.catti.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback