It's been a while

Hej!

Nu var det skitlängesen jag skrev nåt. Det är lite typiskt mig att börja med en sak, men sen aldrig fullfölja den. Ska ändå försöka hålla denna blogg någorlunda uppdaterad.

Började en ny kurs idag. Organisk kemi. Den verkar skittråkig och jättejobbig. Sen hade dom slut på kursböckerna överallt! Så vi är ett helt gäng som är utan litteratur, vilket suger. Lätt att ligga i fas nu liksom.
Det var en rätt så rolig inledning dock. Våran lärare var 20 minuter försenad, för han hade kört vilse nånstans, så en labbassisten fick underhålla oss med hänga gubben sålänge. När han väl kommer in i föreläsningssalen så gör han världens entre genom att snubbla och falla pladask på magen. Trodde först det var med meningen (chalmerister brukar vara pajasar), men sen såg man hur han skämdes och då tyckte jag bara synd om honom... okej, jag skrattade väl lite inombords, skadeglädjen är den sanna glädjen.. eller vad säger man.

Måste bara berätta om Anna Ternheim konserten i konserthuset igår. Det var helt fantastiskt bra! Magiskt rättare sagt. Den bästa konsert jag NÅGONSIN varit på. Jag älskar hennes skivor, och som liveartist är hon ännu bättre. Satt med konstant gåshud och var nära till gråt flera gånger. I'm speechless.. eloge och hatten av till Anna och hennes magnifika band. Förbandsartisten (vafan han nu hette) var helt värdelös dock .. Zzzzzz

Kommentarer
Postat av: bella

BAJSKORV! UPPDATERA BLOGGEN! BAJSKORV!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback