Förlåt...

Vill be hemskt mycket om ursäkt till alla mina vänner som jag knappt varit med nån gång sen skolan började.. det är bara det... jag fattade nog inte riktigt vilken stor skillnad det var mellan gymnasiet och universitet. Tog det skitlugnt i början, tänkte att jag hade en evighet på mig att plugga till första tentan. På gymnasiet gick det ju bra att vänta till nån vecka innan provet innan man började läsa på ordentligt.. det är nu jag insett hur omfattande programmet är, och hur mycket vi faktiskt ska ha lärt oss till tentan som är om bara en månad nu! så hoppas ni har överseende med mig ett tag till kära vänner.

Idag har jag faktiskt varit duktig och pluggat hela dan.. har nog hunnit göra fler uppgifter än vad jag hittills gjort sammanlagt. Det botade en hel del av panikstressen.

Imorgon kommer min diskmaskin... weeeeeeiiiiiii!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback