Helg update...

Helgen var rätt så händelselös. Jobbade som sagt, så gick hem rätt så tidigt från villan i fredags. Jag hade dock väldigt trevligt den stunden jag var där. Skrev upp mig att delta i sexmästeriet.. alltså typ vara bartender och festfixare för kommande sittningar. Det innebär även gratis sprit ;-)

Här satt jag i trevligt sällskap av en mängd tjejer. Det märks att det är sällsynt med killar i klassen, men tycker jag har fått bra kontakt även med dem. Brukar vanligtvis dra mig till tjejer, eftersom jag tycker det är lättare att umgås och prata då, men efter fyra år på äldreboendet har jag blivit rätt less på allt kärringgnäll. Nu kan jag njuta av en mixad blandning.

villan

Det här dansgolvet har jag fortfarande inte blivit för full för att inträda än:

dansa

Upp och jobba tidigt lördag morgon. Suck! Det flöt ändå på ganska bra och tiden gick snabbt båda dagarna. Våran chef har tagit ett brilliant initiativ och skaffat en massagefotölj för 55 000 :- Anledningen antar jag är att vi vägrar ta rast på vårat ställe eftersom det inte finns nåt bra ställe att vara på. Nu längtar man verkligen till rasten, så man kan bli knådad och utvilad på ett rikemansätt. Så här ser den ut:

fotölj

Det hände en grej till utöver det vanliga när jag var på jobbet. Jag spillde kaffe... okej, det kanske inte är så ovanligt för min del, men titta vilket mönster som bildades av kaffefläcken... jag har inte manipulerat den på något sätt. visst är det kusligt!

sign



Kommentarer
Postat av: bella

haha läbbig kaffefläck :)

Postat av: papelito

härlig massagefotölj! lungt min första investering när jag har pluggat färdigt o tjänar pengar :)

2006-09-04 @ 23:05:51
URL: http://www.papelito.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback