'Cause I'm a Skogsmulle yes I am

Gårdagen innehöll grillning och en jäkla massa öl. Vi satt först för oss själva jag, syrran och Niklas vid en utsiktsplats 100 m från mig. Men sen träffade vi ett par bekanta till Josse som också bor i Rannebergen. De var ett gäng och en av dem hade jag snackat med på internet så det var lite lustigt. Mot midnatt gick vi hem till mig. Josse somnade med en gång men jag och Niklas spelade super nintendo till kl 03.

Sen var det upp på förmiddagen dan efter. Jag fick inte känna efter hur bakis jag var för vi rivstartade med att hjälpa min syster flytta. Hon har fått tag på en jättefin våning vid Önnered. För tillfället har hon bott hos mamma och alla hennes möbler har vi haft i min lägenhet. Jag fattar inte hur en människa kan ha så mycket grejer. Ännu mindre fattar jag hur allt fått plats i min lägenhet utan att jag märkt av dem. Då bor man nog för stort.

image98

Som om flytten inte var träning nog så hade jag bestämt med Karin och Gawin att gå långpromenad idag. Vi gick samma runda som jag skrev om i ett tidigare inlägg. Det tog tre timmar och nu värker det härligt i hela kroppen. *applåderar mig själv* Fast kanske tog i lite väl för nu började jag blöda näseblod.

image99
Precis när vi posade släppte nån en atombomb

image100
Så jävulars vackert

Kommentarer
Postat av: bella

Låter som du haft de mysigt i helgen då :) Snart måste vi träna me!!!:) puss

Postat av: bella

Jag gillar föressten bilden på dej där uppe.. påminner om kraftwerk :D (förutom plåstret då hehe)

2007-04-16 @ 20:20:55
URL: http://www.dmbella.com
Postat av: bella

och jag VET att förresten stavas <---- sådär o inte föressten :P mongoooo

2007-04-16 @ 20:21:35
URL: http://www.dmbella.com
Postat av: bella

men cp koder!!!!! aja you get the point..

2007-04-16 @ 20:22:00
URL: http://www.dmbella.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback