Early Bird

Klockan är kvart i sju och jag ska strax ut i regnet och åka till skolan. Har varit uppe sen 5.30 för jag ville testa på yogan som TV4 sänder varje morgon. Blev lite besviken, för den varade bara i en kvart, så jag har haft väldigt mycket tid på mig att göra mig iordning. Det är skönt att slippa stressa som man gör när man går upp en kvart innan bussen, men det är fan långtråkigt att ha för mycket tid på sig. Har t.o.m. hunnit koka kaffe och laga lunchlåda till skolan. Det blev en fattigmanskost bestående av pasta och frysta grönsaker. Upptäckte till min förvåning att jag bara hade 13 kr kvar på kontot häromdan. Det är tur att mammor finns i nöd.

Kommentarer
Postat av: bella

Jag har fört över pengarna nu ! :) Så nu har du 260 spänn till iaf :) Lacroix!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback