Den gröna milen

Jag har skrivit om den förut, fast nog bara i min andra blogg (jobbigt det där). Jag pratar om den magiska gröna milen. Det är en motionsslinga i mitt område som är ca 12 km där man följer små gröna prickar för att komma rätt, därav referensen till Tom Hanks-filmen. Jag springer den när jag är hemma uppkrupen i ångest över nåt problem och inte vet var jag ska ta vägen.. och nästan varje gång jag kommer hem så har problemet löst sig. Är inte det magiskt så säg?

Och jag får en sån kick av enodorfinerna, naturens egna antideppmedel, som produceras när jag springer längre än vad jag egentligen orkar och har schysst musik i öronen. Måste bara klaga på mina nyinköpta hörlurar som jag skrev om innan. De åker ut hela tiden, så har fått trycka till dem till den grad att jag har skavsår i hörselingången. Egentligen är det väl farligt att trycka in nåt så långt i örat. Har hört att man inte får trycka in något som är mindre än ens armbåge eftersom det lätt kan skada trumhinnan. Topz anyone?

Försökte du få din armbåge till örat nu? Det gåååår inte.. believe me i tried

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback