Ännu ett ilandsproblem

Mitt tangentbord har slutat fungera av nån mystisk anledning (kan ha nåt att göra med all mat och vätska som spillts.. använder mitt datorbord till matbord typ dagligen). Skriver nu på ett tangentbord som är inbyggt i windows som egentligen är ett verktyg för handikappade. Jag känner mig rätt handikappad faktiskt... detta är inte bra för min musarm. Jobbigt att klicka fram alla bokstäver. Beställde precis ett nytt tangentbord på webhallen. Tyckte det var så snyggt designat som ett piano. Dessutom lyser det i mörkret, vilket jag alltid saknat. Den lilla datornörden inommig har krupit ur sitt skal.

tangentbord

Kommentarer
Postat av: bella

Sweeeet :D

Postat av: bella

Nu har du fått en liten utmaning av mej din lille skit! HEHEHEHE. for more info, check out my blog bro

2007-03-06 @ 22:23:34
URL: http://www.dmbella.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback