En utmaning... yaaay!

Oh! Utmaning från Bella. I accept. Har inte sex personer att skicka vidare till så jag tar det allt eftersom

 

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

 

1. Ibland när jag varit på WC och kissat och det finns möjlighet att spola för ett stort eller ett litet besök, brukar jag trots kissbesök spola för nummer två. Då brukar jag skratta ett elakt skratt tyst för mig själv.

 

2. När jag flyger flygplan så lyssnar jag alltid på min ipod. Jag lysnar dock alltd bara på musik jag tycker det skulle vara okej att störta till.

 

3. Jag är världens mest tankspridda. En gång på jobbet på äldreboendet skulle jag hjälpa en man att göra sig iordning för natten. När jag satte honom vi handfatet för att han skulle borsta tänderna, gick jag ut för att göra något annat. Senare gick jag hem för dagen och glömde att han satt kvar. Några timmar senare hittade nattpersonalen honom sittandes i badrummet med extremt rena tänder.

 

4. Jag är mästare på att gå vilse. Vad som en dag skulle vara en härlig skogspromenad, slutade med att jag många många timmar senare befann mig i Bohus centrum (bor i Angered). Fick betala fyra kuponger för att ta mig hem.

 

5. När jag var liten var min allra högsta önskan att bli den första svenska pizzabagaren.

 

6. Kan associera i princip allt till sex. Är t.o.m. känd i klassen för det. Jag får inte längre förbryllade blickar när jag brister ut i gapskratt. Den senaste kursboken vi skulle ha t.ex, har en författare vars efternamn heter Cummings.

 

Nu så skickar jag vidare den till Tommy


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hello Sunshine,
Fan vad ni ägde på labben idag, ursäkta mitt ovårdade språk. Tänkte bara höra om hannaodaniesyntesbilden är copyrightad eller om man får sno den i all vänskaplighet. Min blogg behöver nog också en labbild, och den där var ju en i särklass! Ha en fin helg! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback