Mys har gått upp en rank

Gött! Gött mos! Jag gillar soooool. Har haft mysdag i solen med Bella idag. Vi träffades på förmiddan på Frölunda Torg och handlade lite picknick-mat, eftersom vi dagen innan bestämt oss för att åka till slottskogen och plugga i gräset. Vi pluggade väl i en kvart, sen var det mycket roligare att se på ett par killar som höll på med massa volter och tricks. Tentan kommer gå prima nästa torsdag. Jag har allt under kontroll... påminn mig vilken linje jag studerar.

image89

Efter hårdpluggandet åkte vi till gymmet och körde en cross-trainer runda och en släng av solarium. Detta följdes av en trip ner till hamnen där jag käkade upp min kycklingsallad jag köpt på förmiddagen och njöt av fiskmåsarnas tjut tillsammans med Bella.

image90

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken mysig dag!

Postat av: Sara

Tack för medlidandet, haha!

2007-03-25 @ 23:05:10
Postat av: bella

Tack för att du lägger upp en sån snygg bild på mej.. :P haha

2007-03-26 @ 12:44:02
URL: http://www.dmbella.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback