Prio 1

Idag har mina pluggdemoner inte bara överlevt, utan även vuxit sig större än tellus. De har blivit världsomfattande kan man säga. Kollade in några övningstenta-uppgifter och kände att jag inte kunde svara fullt på nån. Jag tittade iofs bara översiktligt, men det känns inge bra.

Var nyss nere en sväng på Angered C och ströshoppade lite städartiklar på ICA. För det är ju prioritet ett just nu!!
Blev störd av en comviq-försäljare som undrade om jag även tänkt skaffa hemtelefon. Sa att jag klarade mig bra med mobilen.. för det gör jag. Hade lust att säga ".. och så slipper jag även bli störd av jobbiga försäljare", men det kunde jag inte med för hon var så söt :D

Har blivit dödskär i en låtremix av Commodore 64-spelet "Giana Sisters" som jag jämt spelade när jag var hemma hos pappa när jag var liten. Blir bara glad. Ladda ner den
här
Som Karin en gång sa: "Joacim! Du är en sann nörd, men du ser verkligen inte ut som en. Det är förvirrande".

image92
Jag undrar var skaparna hittade sin inspiration till designen. Haha!

Och så en topplista:

Favoritinstrument

1. Piano
2. "Koklocka"
3. Elgitarr
4. Akustisk gitarr
5. Synth/Keyboard

Kommentarer
Postat av: bella

MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Postat av: Sandraa

Jag önskar jag kunde spela piano ..:)

2007-03-28 @ 18:59:41
URL: http://fashionbysandra.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback