When the moon hits the sky.. something... something.. pizza pie

Nu har jag och Bella kommit igång bra med trängingen. Igår körde vi poweryoga vilket var väldigt bra. Var stel som en pinne i början av passet, men i slutet var jag lika böjbar som Phoebe i vänner. Har pluggat första halvan av dan, men haft lite svårt att koncentrera mig. Nu har jag precis experimenterat fram en ny pizza som såg så här trevlig ut:
image87

Nån annan som tänker på gravid morgonsjuk kvinna? Den blev sådär. Gjorde degen på dinkel- råg och grahamsmjöl med lite vetegroddar, psylliumfrön och lite a-fil. Som topping hade jag kebabkött, lök, svarta bönor och kidneybönor.
*Knaper fnas slit tugg*
Hårt och segt. Dock ätbart. Tur man inte ska bli kock.

Kommentarer
Postat av: bella

Haha låter smaskens :P
http://i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=18025
Här e bilreklamen ja snacka om.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback