Ett porträtt av en skandinavisk hals

Började dagen med att ha en gruppredovisning om en vetenskaplig artikel vi fått ut. Förutom ett smärre missförstånd med läraren var vi skulle mötas, så gick det hela snabbt och smärtfritt.

Åkte hem sen och bestämde mig för att ta en powernap innan jag tog tag i studierna. FEM timmar senare vaknade jag i förvirran som snabbt övergick till panik. Bra kämpat Joacim. Det kommer bli nåt stort av dig en dag.

Min hjärna är grötigare än en dansk hals och det är tok omöjligt att läsa. Borde det inte vara tvärtom när man är så utvilad? Fast man kan ju iofs vara övervilad också. Det är nog så tärande.

Jag avskyr dryga läkarstudenter!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vadan detta plötsliga utfall mot läkarstudenter? Vad har hänt?

Postat av: bella

Hehe förstår hur du menar. Jag är iofs alltid för trött för o plugga :P

Är dem dryga läkarstudenterna dumma mot dig?

2007-05-11 @ 14:20:02
URL: http://www.dmbella.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback