Omotivation leder till motivation

Ett hett tips. Glöm inte bort en skål med sallad under en längre tid, för det blir så ÄCKLIGT mögel då. Bäst före datumet hade inte bara gått ut.. hela salladen var bokstavligen på väg ut. Det hade bildats en ny civilisation som redan hunnit förbi järnåldern.. minst.

Hursomhelst blev det ett startskott att ta tag i en välbehövlig storstädning. Jag är inte riktigt klar än.. men nu är det iallafall okej för folk att hälsa på. Så kom kom.

Just det.. när jag skulle skaka av badrumsmattan på balkongen så märkte jag inte att ett par kalsonger var ihoprullade i mattan, och när jag vecklade ut den över balkongräcket så dalade underbyxorna ner till grannen... ooops!
Och jag hittade ÄNTLIGEN mina glasögon. De låg under soffdynorna. Som jag letat!

image112
Se så vackert mitt vardagsrum blev

Kommentarer
Postat av: simon

yay. fint rum. tio poäng och en resa till ryssland!

Postat av: Nina Owens

Snyggt golv och soffbord du har! Bilden är ju faktiskt rätt bra för att vara tagen med en mobilkamera.
Heh, gick du ner till grannen och återerövrade dina älskade underbyxor?

2007-05-18 @ 06:23:31
URL: http://ninajaneway.freehostia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback