Utan mynt i fem dagar försmäcktar jag på denna ö

Fick ett brev från SEB idag om att mitt kortnummer kan ha kommit i orätta händer och behöver därför bytas ut . Ringde till dem förut och fick kortet spärrat och blev lovad att ett nytt kort ska komma till mig om ca fem bankdagar + 2 dagar till för den nya koden.

Det slog mig precis. Tänk om jag har blivit lurad. Att jag ringde och uppgav mitt gamla kortnummer så att bedragarna har fri tillgång till mitt konto. Fast väldigt ostrategiskt av dem att ge sig på en student, vars kapital är tommare än vad min hjärna känner sig just nu.

I vilket fall så måste jag leva på kontanter ett tag framöver, vilket nog inte är en tårtbit (eller piece of cake som man säger på bosniska). Nu ska jag laga mat och sen plugga. TJO!

Kommentarer
Postat av: bella

Jaha ojdå! Men inga pengar har försvunnit eller? Läbbigt.

Postat av: Sandra

Fräck blogg :)

2007-05-14 @ 01:13:27
URL: http://sandralundin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback